Sabtu, 30 Julai 2011

Selamat Datang Ramadhan :)

DARI SAYA::sempena bulan ramadhan mulia yg bkal tiba saya mngucapkan 'Selamat Berpuasa' kpd ibubapa saya,seisi keluarga,kawan2 yg saya sayangi x kira d mn korang berada,Kpd bf saya,dan smua umat islam~jgn lupa puasa..bnykkan n gandakan la amalan kita pd buln yg penuh kerahmatan..manfaatkanlah bulan puasa dgn sebaik-baiknya..BERdoalah::ya ALLAH~Semoga kami dapat melaksanakan ibadah puasa ini dengan sebaik-baiknya...Semoga ibadah Ramadhan kami tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya...Semoga setiap amal kebaikan yang kami lakukan mendapat pahala...Semoga kami dapat meraih kemenangan di AIDILFITRI nanti...Dan semoga kami dipertemukan kembali dengan RAMADHAN berikutnya...

Amin...:)

SALAM RAMADHAN~SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...